Известие

Collapse
No announcement yet.

постен автомобил-166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Като не ти харесва я засили в някой язовир и приключвай с нея. Хем я държиш, хем я плюеш, разкарай я и се успокой накрая с това, че не е оправдала очакванията ти и си се прецакал с покупката, като прави тест драйв не видя ли колко е гадна? Много дразниш с този Фиат 166. колата се нарича Алфа Ромео и е една от най- добрите Алфи.
    ФИАТ!И отново Фиат!Първото-с предно предаване,второто,не съм се прецакал,просто нямаше Каппа в момента-Разумеш?Третото -търсих отново италянски автомобил,след,като Алфа не съществува вече,с комфорт и емоция,които този ФИАТ не притежава,въпреки размерите си.Каппа е в пъти повече,за жалост трудно се намират...

    ---------- Post added at 16:32 ---------- Previous post was at 16:22 ----------

    Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
    Жените на дали се подмокрят при вида на нелепата и предница!
    Точно нещо за тъжни сомове си мислят.
    Относно дизайна,е супер!Дизайна е просто уникален!За жалост е с предно предаване,за другите работи,които не ми харесва-казах ви!

    ---------- Post added at 16:37 ---------- Previous post was at 16:32 ----------

    Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
    От цялата нелепа тема, това е най-нелепия коментар.



    Явно колегата си има някаква собствена терминология кое е по-хубаво... Капа била по-добра от 166... 75ците имали по-добри двигатели от w210...
    И Каппа е по добра от 166,и двигателите на 116-та серия,са по добри от на мерцедес 210...друго да попиташ?

    ---------- Post added at 16:38 ---------- Previous post was at 16:37 ----------

    Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
    От цялата нелепа тема, това е най-нелепия коментар.



    Явно колегата си има някаква собствена терминология кое е по-хубаво... Капа била по-добра от 166... 75ците имали по-добри двигатели от w210...
    И Каппа е по добра от 166,и двигателите на 116-та серия,са по добри от на мерцедес 210...друго да попиташ?За двигателите на Алфа говоря-бензиновите,вм моторите не са на нея...,

    Comment


    • #17
      Боже,Божеееее.Толкова глупости не бях чел.Ако 166 цата има дървена возия или водачът не разбира от коли, или колата е със скапано окачване.Има във форума едно момче от Пловдив което продава една 2.5 на части.Тествах му дебитомера, като го качих на моята кола.Знаете как се тества дебитомер, на прекъсвач, на трета.Та като се показаха първите неравности на околовръстното на Тракия и се хвана за дръжката на вратата.След това каза ,че неговата на тези дупки е каруца и никога не ги е минавал така неусетно.Та всичко е въпрос на това как се отнасяш с автомобила си.Всичко да смениш по окачването на тази кола я излезе два бона ,я не.Ела Ивчо да те кача в Хюндая който имам ,спортно купе ГК ,тогава ще говорим за твърдо и дървено окачване.Или в Астрата-туин топ.Твърда като всеки опел.
      До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

      Comment


      • #18
        Или не разбира и не е карал много коли или има някоя супер гробница. Иначе няма как да пише такива неща.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Или не разбира и не е карал много коли или има някоя супер гробница. Иначе няма как да пише такива неща.
          Колата не е гробница,след,като всичките ми познати,които съм возил в нея са на вашето мнение,че возела супер.Вози ама друг път!Повервай ми ,че преди да взема тая,съм карал още няколко и всичките возеха така,иначе нема хлоп-троп.Просто за мене тва не е возия за такава голяма кола.Та за колите ,колко съм карал-да ти ги изброя,постът ми ще е бая дълъг-от 95 съм с книжка,а и преди това съм покарвал.На теб ще ти кажа,ако имаш възможност,или познат с Ланча КАППА,СЛЕЗ ОТ ТВОЯТА 166,и веднага се качи да караш Каппа,сам ще си отговориш какво имам предвид

          ---------- Post added at 11:06 ---------- Previous post was at 10:58 ----------

          Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
          Боже,Божеееее.Толкова глупости не бях чел.Ако 166 цата има дървена возия или водачът не разбира от коли, или колата е със скапано окачване.Има във форума едно момче от Пловдив което продава една 2.5 на части.Тествах му дебитомера, като го качих на моята кола.Знаете как се тества дебитомер, на прекъсвач, на трета.Та като се показаха първите неравности на околовръстното на Тракия и се хвана за дръжката на вратата.След това каза ,че неговата на тези дупки е каруца и никога не ги е минавал така неусетно.Та всичко е въпрос на това как се отнасяш с автомобила си.Всичко да смениш по окачването на тази кола я излезе два бона ,я не.Ела Ивчо да те кача в Хюндая който имам ,спортно купе ГК ,тогава ще говорим за твърдо и дървено окачване.Или в Астрата-туин топ.Твърда като всеки опел.
          Нека сравняваме с други италянски модели,какво ще кажеш?Каква Астра?Астрата не е от този клас,сравни я с Омега,или Соната!

          Comment


          • #20
            Да я сравня с Омега казваш.Няма как ,омегите на тези години са купчина ръжда.Имал съм две Капи.И какво толкова хубаво и е возенето.Едно към едно с окачването на алфа 164.И 164 съм имал и то от магазин.Цена 41 700 марки.Само предно.За перманентно задвижване не ми стигаха парите, защото е дубъл.Така ,че всеки кара каквото му е на сърце.Не ти харесва ,не караш.Искаш комфортна возия ,сменяш класа ако можеш и имаш пари да обслужваш.А 166 имам две в момента. И няма да се разделя с бензиновата и се кара всеки ден от зет ми.И той е алфист и заеба фейслифтовия дизел .Така ,че ти пише алфист който е почнал с първите модели алфа който бяха достъпни в България още от времето на соца.Не пиши глупости защото се смеем.Не бих си сменил алфата ако имаше по голям клас в производство и неохотно се качих на Аудито.
            До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
              Да я сравня с Омега казваш.Няма как ,омегите на тези години са купчина ръжда.Имал съм две Капи.И какво толкова хубаво и е возенето.Едно към едно с окачването на алфа 164.И 164 съм имал и то от магазин.Цена 41 700 марки.Само предно.За перманентно задвижване не ми стигаха парите, защото е дубъл.Така ,че всеки кара каквото му е на сърце.Не ти харесва ,не караш.Искаш комфортна возия ,сменяш класа ако можеш и имаш пари да обслужваш.А 166 имам две в момента. И няма да се разделя с бензиновата и се кара всеки ден от зет ми.И той е алфист и заеба фейслифтовия дизел .Така ,че ти пише алфист който е почнал с първите модели алфа който бяха достъпни в България още от времето на соца.Не пиши глупости защото се смеем.Не бих си сменил алфата ако имаше по голям клас в производство и неохотно се качих на Аудито.
              Глупости пишеш ти.Може ли пак да кажеш, как го измисли това,че на 164-ката окачването е,като на Каппа?И като си карал първите достъпни Алфи,къде забрави да кажеш за трансаксиалите-които са АЛФА отвсякъде.164 имаше само един двигател на Алфа...И на 164,ако не ти е известно,окачването е 1към1 с Фиат Крома,и Ланчия Тема

              Comment


              • #22
                И капите и 164 ката съм ги разглобявал до болчета в моргата си.Не помня да е имало големи разлики в окачването а някой части отзад, бяха заменими.Но ти от десет кладенеца вода ще донесеш за да е на твоето.А на мен ми е все тая.Смени си каляската и карай каквото ти е кеф.Аз кола си имам ,ти му мисли и мисли бързо защото капите са на привършване.Или си вземи омега.Стар файтон ,меко вози.
                До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
                  [/COLOR]И Каппа е по добра от 166,и двигателите на 116-та серия,са по добри от на мерцедес 210...друго да попиташ?За двигателите на Алфа говоря-бензиновите,вм моторите не са на нея...,
                  W210 е може би един от последните истински Мерцедеси. Всичките му 6 цилиндрови редови двигатели, както и всички V8-ци са на години пред норд двигателите от 116та серия.
                  Ясно, че сме запалени Алфисти, но нека не слагаме розовите очила и да пишем глупости за тези неразрушими немски агрегати.
                  Има вече доста E420/E430 ки на достъпни цени - по 4-5хил лв. отиди направи един тест драйв на такъв автомобил и се върни пак да пишем тук
                  Now: 156 2.5 V6 24V
                  Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                  Comment


                  • #24
                    Със 166, за времето си, като фин и екстравагантен дизайн можеше да се конкурира само Пежо 607.

                    Първата кола със сериен (на 100% от бройките) цветен дисплей, кожени салони "на килограм" и то от най-качествените МОМО!.... не знам кое и е постно.
                    Волани от естествено дърво, двуцветни салони.... няма край

                    Двигателите също са супер яки (с едно изключение).

                    Ей го, човека си казва колко е "постен" автомобила : https://youtu.be/GT7dpPQ43ac

                    Колегата според мен тъжи за отминали времена, когато е карал автомобилите с романс в сърцето, а сега той липсва.
                    Връщане назад няма.
                    Last edited by Speeder; d.m.y г., 15:15.
                    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                    www.ClassicCar-bg.com

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
                      И капите и 164 ката съм ги разглобявал до болчета в моргата си.Не помня да е имало големи разлики в окачването а някой части отзад, бяха заменими.Но ти от десет кладенеца вода ще донесеш за да е на твоето.А на мен ми е все тая.Смени си каляската и карай каквото ти е кеф.Аз кола си имам ,ти му мисли и мисли бързо защото капите са на привършване.Или си вземи омега.Стар файтон ,меко вози.
                      Ти пак се замисли за глупостите,които постваш,че някой може и да ти повярва и да вземе да,си купува части за 164 по окачването от КАППА))

                      ---------- Post added at 16:57 ---------- Previous post was at 16:55 ----------

                      Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                      Със 166, за времето си, като фин и екстравагантен дизайн можеше да се конкурира само Пежо 607.

                      Първата кола със сериен (на 100% от бройките) цветен дисплей, кожени салони "на килограм" и то от най-качествените МОМО!.... не знам кое и е постно.
                      Волани от естествено дърво, двуцветни салони.... няма край

                      Двигателите също са супер яки (с едно изключение).

                      Ей го, човека си казва колко е "постен" автомобила : https://youtu.be/GT7dpPQ43ac

                      Колегата според мен тъжи за отминали времена, когато е карал автомобилите с романс в сърцето, а сега той липсва.
                      Връщане назад няма.
                      За двигателите,да,с изключение на 2.0 бензина,за другото съм писал,и съм го сравнил с други коли за себе си.

                      Comment


                      • #26
                        А бе колега вземи я засили най накрая тая каляска омръзна ми да ти чета глупостите... верно бая спамерска тема стана
                        Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
                        166 2.4 JTD '02
                        164 2.5 TD '98 ex
                        Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.

                        Comment


                        • #27
                          Ако 166-та ти е тясна явно не си се качвал в 156 Не знам какво не ти харесва на возията но е в пъти по-комфортно от субару аутбек доста години произведено след 166 което също е най-високия клас на марката. А относно 2.0 двигател, колкото и да не са читави минах 60к км за една година и съм сменял само масло, филтри и ремъци (за разлика от сегашното ми jtd ). За външния вид не мисля да коментирам защото отпред е пълна трагедия. Доста странен вкус имаш, колега.

                          Comment


                          • #28
                            Точно дизайна-и отпред и отзад е уникален за мене!Може би това е нещото,което ме накара да купя 166,в последствие от другите й качества съм леко разочарован

                            Comment


                            • #29
                              Аз пък вече 10 години карам 166, даже имам две и съм изключително доволен! Единственото постно в нея е медията, но и това се оправя
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

                              Comment

                              Working...
                              X